Ohh ajjj...

Gud, min rygg gör såå ont..
Det började imorse när jag kom till jobb.
Värkte konstant - speciellt när jag rör mig och böjer mig..
Har fortfarande ont..
Har haft ont i ryggen tidigare - men då är det högre upp och det kommer ofta vid tunga lyft och så..

Fick tips om att lägga mig i ett varmt bad, det låter kanon och speciellt eftersom jag har SOLO och Hänt Extra tidningarna hemma =)

Mina älsklingar är hemma hos Pontus.
Saknar er så!
<3



När jag hade lämnat dagislappen till stadsdelsförvaltningen innan idag, såg jag en hemlös gubbe på en bänk.
Han satt där med förmodligen allt han ägde - en sån vagn pensionärerna har när de handlar"...
Det var ruggigt ute. Blåste och duggregnade.
Just DÅ tänkte jag på hur bra man har det.
Jag har en lägenhet - tak över huvudet.
Jag har mat på bordet.
Jag har pengar att leva för.
Jag har kärlek.

Det är lätt att ta allting förgivet.
Man (jag) glömmer lätt bort alla dem som inte har något hem, inte har någon mat, inga pengar och ingen som ger dem kärlek.
Hur ser deras liv ut?
Hur hemskt måste det inte vara att leva UTE, speciellt nu över vintern?
Det är helt sjukt att någon ens GÖR det..

Nej, jag e tacksam för hur mitt liv ser ut.
Visst går det upp och ner, men i det långa hela har jag allt man kan önska sig... och lite till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback