Lördag

Åhh fick ett tråkigt samtal vid 10 tiden..
Jessica från stallet ringde och sa att tävlingen var flyttad till 2 dec, (my birthday)..
Först trodde jag iofs hon skulle säga att Carnita skadat sig eller så, så jag blev lite nervös, men det var bara domaren som blivit sjuk..
Tråkigt iaf - men nu ska jag spela fotbollscup istället =) Me like!

Igår red jag Carnita och jag e ganska nöjd.. Ska definitivt rida med sporrar på tävlingen - hon gick FRAMÅT!! =)
Men jag måste kämpa med att hon inte ska få dra mig fram och ur sadeln..
Lilla fuskare e hon.. ¨
Och shiiiit vad sur hon har blivit.. Har man inte koll på henne så kan hon bitas rätt vad det är.
Jätte tråkigt..

Efter ridningen åt vi bakad potatis hos pappi. Alltid lika mysigt =)
Sen såg jag och pappa Idol och åt äpplekaka. Sara skulle ut (inte ovanligt) haha..
Vi blev hemkörda vid halv 10 och tänkte se utröstningen av Idol halv 11, men vi somnade i soffan..
Vid 23-tiden ringde Lena och sa att Pontus var jätteorolig för jag inte hört av mig..
Baby då... <3 hehe..

Imorse vaknade jag och snuttan vid 9, skönt med lite sovmorgon =)
Längtar till min bebis slutar jobba..
Har inte träffats sen i  torsdags..
Jag och Felizia ska nog gå hem till honom om någon timme =)
Först kanske mamma kommer hit och joinar oss lite.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback