K.a.t.a.s.t.r.o.f

Goddagens..
Idag cyklade jag till jobb - det gick riktigt bra... =)
Var lite kallt men det gick fortare än att hålla på och klydda med bussarna.
Och så är det ju mkt, mkt billigare =)
Känner att jag blivit lite duktig de sista dagarna, gått hem från jobbet i Limhamn, gått hem från Pontus, gått hem från mitt nuvarande jobb samt börjat cykla...
Super skönt att vara igång..
Sen tränar jag ju fotboll också - där håller jag på att tuppa av varje gång för jag blir så slutkörd..
Det jag måste se framemot är våren - då kommer vi vara sååå sjukt tränade.. (hoppas jag..) hehe...
Sen har jag min ridning också - vet i tusan om man blir tränad av det, men det borde man väl.. ? =)
Många tror ju att det är lätt att bara sätta sig upp på hästen och låta den sköta jobbet - men ja visst... *hihi*..

Mmm iaf..
Det blev en längre dag på jobb idag än vanligt..
Vi var klara vid kvart över 9 men sen blev vi körda till kontoret för att skriva anställningspapper...
Väl där bjöd dem på dricka och macka.. Och sen hade vi typ "möte":.
Har varit tjafs på jobbet så det var en del konflikter.. Förstår dock inte så mkt - och jag har inte själv varit där när det har hänt så..
Jag satt mest tyst och lyssnade... Men det var jobbigt =(
Hoppas iaf allt löser sig till det bästa - för alla..
Detta är inget kul..



Snart kommer min snutteplutt hem =)
My little angel...


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback