Första dagen..

..på jobb är avklarad..
När jag åkte hem hade jag såån huvevärk =(
Har suttit med massa listor och telefonen iaf halva dagen..
Snacka om snurrig i huvudet och att En riktig jul med Jill Johnsson ekar i huvet på mig. haha..
Japp japp, men jag längtar redan till lönen.
Hårt jobb lönar sig =)
Tjejen på jobb nämnde redan idag att jag skulle kunna följa med dem på Teambuilding sen om jag ville och ev. då få fortsatt kanske? =p..
Skoj =)



Nu e mina sötnosar på väg hit och jag KRÄKS snart av godiset jag nyss proppat i mig. Blärk.

Kommentarer
Postat av: derana

http://www.gratisgodis.se/?r=200715

2007-11-01 @ 19:12:56
Postat av: Jennie

Fan va kul vi 4 kommer ha när vi reser ;) massa äventyr sol och bad!!!

2007-11-02 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback