Fars dag

Tjolahopp!!
Vaknade vid halv 9 imorse av en söt dotter som väckte en..
Solen strålar utanför fönstert och vi åt lite frukost sen gick vi ut en runda vid 10 tiden..
Var ute till nu, lekte i sanden med några andra barn =)

Min älskling jobbar, saknar honom sååå...!!
Har fortfarande inte bestämt mig för hur dagen kommer att se ut, men jag tänkte åka förbi pappa sen och fixa något till/för Pontus..
Hade också tänkt åka till mormor och morfar men jag väntar ev. till torsdag när mormor fyller år..

I fredags red jag Master, vi hoppade balanshoppning - där vi höll händerna i luften osv..
Gick ganska bra..
Efter det duschade jag och åkte till Pontus och lämnade bilen. Vid 8 drog jag, Lena och Per till Pontus cup.
Gick inget vidare, men Bebisen är bäst på fotboll. Han är verkligen min idol =)
Så sjukt grym, har sagt till honom att satsa på fotbollen för jag tror veeerkligen på honom. Han kan bli hur bra som helst!
På kvällen åkte vi hem och nannade hos sötnosen..

Igår vaknade jag och Pontus kvart i 8 (!!).... 
Felizia sov fortfarande så vi mös lite.. 
Började fixa till oss och Felizia vaknade en stund senare..
Vid halv 10 stack vi till Torncupen för att kolla när Pontus kusin spela fotboll.
Mysigt =D
Efter det blev det stallet - anmälde mig till dressyren, sen åkte vi inom pappa och sen vidare till Pontus igen.
På kvällen blev det kalas hos Per, som fyller år idag. G R A T T I S !

Ah, vi kanske har fått lägenhet..
Helt nybyggd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback