Dagis!

Hallå hallå!!
Igår fick vi beskedet att Felizia snuttan kommit in på dagis..
Stor ångest - min lilla docka ska jag nu lämna från mig hehe, men samtidigt är det en lättnad.
Hon behöver det också. Attt leka med andra barn.
Hon kommer älska det.
Personalen verkar jätte trevlig och så, så det blir nog bra =)
Det tråkiga är sen om man ska flytta och så bara..



Idag har vi ridit och jag hade Carnita stumpan.
Blev svinglad.
Ska tävla henne 2 dec och trodde därför inte jag skulle få henne dessa 2 gångerna innan, men antagligen =)
Men guuud vad sur hon har blivit. Snyft.
Så ledsamt att se hur hästarna kan förändras från gudasnälla till riktiga surbockar på ridskolor, men alla hästar funkar inte där.
Man har aldrig förr behövt vara minsta orolig för att Carnita skulle bitas, eller sparkas eller så..
Men nu slänger hon bak öronen och surar så fort man närmar sig..
Åhh =(
Men jag sviker inte henne för det.. =)



Saknar min sötnos..
Hoppas du kommer ikväll/inatt.
Håller mina tummar =)

Är hos pappa nu.
Har ätit varma mackor och jag hämtade Felizia nyss..
Det var snack om utgång men det blev inget =)
Går bra ändå..

Imorgon vet jag inte vad som händer, eventuellt träning men sen får jag se..
Cup på söndag.
Trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback