Melodifestivalen

I´AM BACK! =)



Tjenare..
Jag och Felizia har myst hela dagen idag!! =)
Först under dagen med pappa.. Vi var ute på Bulltofta där Posten hade friluftsdag..
Vädert var chockerande fint.. Trodde det skulle vara mulet och massa regn bara..
När vi kom hem sov sockertoppen en bra stund.. sammanlagt 3½ timme!!!! :O
Hon somnade i pappas famn när vi var ute.. hehe hon e för go...
Under kvällen åt vi lite och nu e det melodifestivalen för hela slanten :)
Nannis somnade dock för en stund sedan =( heheh men hon var så trött!!
Sitter och kränger tortilla chips med guacamole dip, så sjukt gott =)

Ahh jag hoppas jag fått bort alla dumma virus på vår data..
Sååå jobbigt!!
Jag har visst att där varit nånting hela tiden, och vi som inte haft virusskydd =//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback