Måndag

Godkväll allesammans!
La Felizia för en timma sedan och nu e det egen tid här hehehe.
Har ringt Sara fall hon kan köpa godis å leverera men vi får väl se..
Har fått sånt sjukt sug nu, jag undrar varför..
Hmm, har mått illa och haft ont i magen hela dagen..
Kände mig halvt svim färdig och så emellanåt..
Vet inte alls..

Idag var jag och snuttan på babysim, sista gången..
Simlärarna är så förtjusta i henne hehe... "ohh så söt hon e" och pussar på henne och har sig =)
Jättegulligt!
Och på träningen sa en i laget "Du, Jenny, jag har aldrig sett en sötare bebis än Felizia.."
Man blir så GLAD :D
TACK!!



Har förresten tappat min fyllning i tanden som rotfylldes, blä.
Vill inte till tandläkaren mer. HATA ROTFYLLNING!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback