Fredag kväääääääääll...

Godkväll allihopa. (snart natt iofs..)
Hoppas ni alla (okej, de flesta..) mår bra där ute i världen!!!
Här sitter jag i min ensamhet och glor. Skönt på ett sätt.
Det enda som väsnas, är jag, mina knapptryckningar..
Felizia sover sedan kl 8 och min älskling är inte right here..
Idag har min lilla familj traskat lite i stan, ätit gott och njutit av att vara varann nära =)
Mamma kom efter sitt jobb och hjälpte mig att städa, diska och allt vad det heter. Behövdes!
Så nu lever jag lite mer harmoniskt, hatar stök. (Ändå är här stökigt 6/7 dagar i veckan i vanliga fall. Hehe.)
Mmmm...
Imorgon (lördag) kommer Alex på frukost.. Längtar efter frukosten redan nu =P Den är ofta det godaste målet faktiskt.
Efter det vet jag inte alls vad som händer - fram till kvällen, då det är KALAS :D
Lajna blir ett år äldre.. (fast inte från på söndag egentligen) hihi..
Nu skrek min dotter visst till. Hon har redan vaknat till 2-3 ggr sen hon la sig =(
Undrar om hon drömmer mardrömmar eller nåt..
Hmm?

<3 I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback