Amen hallå ja

Då var det måndag igen!
Både jag och min älskling är sjuka..
Förkylda, halsont, hosta, huvudvärk.. you name it...
Inget vidare kul iaf!

Idag har Pontus family passat lilla snäckan..
Skönt med avlastning när man mår såhär..
Felizia tycker säkert vi e jättetråkiga som inte leker mkt med henne heller..
Känns bra att veta att hon har det roligt och bra iaf =)
Nu har Sara henne =)

Imorgon är det Ullared..
HOPPAS så innerligt att jag mår bättre då!
Hoppas även att Pontus hänger med =)

Visningen gick bra i lördags för min del tyckte jag =)
Synd att det var så lite folk där samt att saker blev snodda.
Förjävligt!!

image24

Kommentarer
Postat av: Lena

Riktigt häftigt...Snygg e du med Jenny...kram svärmor

2007-06-23 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback