Torsdag

Tjeeena allesammans!!!
Vaknade upp och var förkyld idag... Anade det..
Hade fått ett sött sms på mobilen =) sen ringde jag jobb för att höra om jag behövdes, men nopp =)
Lite ångest att vara hemma ändå, men det är skönt..
Mår inte kanonbra direkt..
Snart kommer min familj hem här med bullar..
Nannisen e fortfarande sjuk tror jag, stackaren - kunde knappt sova inatt pga sin förkylda näsa =(
Vi skulle ha träffat Jenny (Tindra och Rasmus) och Linda och Emma (Sebastian) idag - får se hur det blev med det =(
Inte så kul att riskera att man blir sjuk kanske, barn blir ofta smittade rätt lätt ju.

Så ja, jag har inga direkta planer för dagen faktiskt..
Vill sola!! Har velat det hela veckan, men det har inte blivit av =(
Vill vara brun ju.. Man mår mycket bättre då..

Nu är det inte många dagar kvar till helgen.
Först lördag - jihooo=), sen kalas på söndag.........
FELIZIA BLIR SNART 1 ÅR!!
Min älskade ängel! <3

Ska läsa Se&Hör nu, älskar skvaller tidningar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback