Måndag

Tjolahopp!!!
Idag har det inte hänt så mkt...
Vaknade vid kvart i 9 och gick upp med Felizia..
Gav henne frukost och så, sen lekte vi lite.
Vid halv 11 somnade hon och jag om till ca 12 tiden.
Gick upp och gjorde lunch till Felizia.. 
Hon va väldigt gnällig och åt knappt..
Försökte ta tempen på henne för hon kändes jättevarm. Men hon hatar den och visste precis vad som gällde..
Men den hann visa 37,8 innan hon spralla iväg..
Vid 2 tiden somnade hon gick, först i sängen i en halvtimme sen sov hon vidare i min famn till kl 4..
Jag och Pontus kollade på film och när Nannisen vaknade gjorde vi mat till oss alla..
Käkade och sen gick vi ut på promenad med Felizias nya trehjuling som hon fick av oss. Pontus köpte den. Megabra =)
Felizia är så söt!!! =)
När vi kom hem plockade jag undan lite och tog sen ett varmt bad. Mysigt!
Nu har Felizia ätit gröt och nu nannar hon..
Skönt =)



Jag har lite minnesluckor från i lördags. Josse får påminna mig om saker som hände hehe..
H e l t  s j u k t =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback