Utgång..

Skulle egentligen bara till Alex och Ljung och käka igår men sen blev det utgång ändå..
Snälla mamma passade Felizia och det gick bra, så skönt =)
Vi käkade först hos Alex och LJung, vi 4, inkl. snuttan =)
Sen lämnade jag och Alex henne vid 9...
Under tiden kom Martina och Micke till A & L och när vi kom tillbaka förfestade vi.. Jonte kom också förbi, men han hängde inte med ut :(
Väl ute träffade vi en del man kände.. Det var så sjuuukt längesen man såg alla förra gången...
En sak va sååå jävla ball hahahah..
Pontus visade mig precis innan vi gick.. OMG säger jag bara :D hahahaha, hur fn kan man skämma ut sig så??
Aja... hahahaha...
Hade skit kul iaf..
Blev en falafel innan vi stack hem =P

Idag vaknade Felizia vid 9, så skönt, och jag mår rätt bra..
Så det e kanon..

Blir nog en lugn dag idag, kolla film och så tror jag... Drygt att man måste vänta med amningen bara...

Min sötnos är världens bästa. Han gör mig så himla lycklig <3
Älskar min familj så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback