Onsdag kväll

Hallå ja..
Då var det onsdag kväll och jag kikar lite på Lustgården =)
Har sett Top Model med, älskar det programmet..
Min snuttis sover och Pontus e iväg på Korpen, hans match börjar typ nu..
Imorgon blir det Tyskland för fulla muggar =p
Jag, Pontus, Alex och Ljung..
Ska bli skit najs, har aldrig varit där på Border shopen..
Har anmält mig till en poker turnering nu, hehe, nördig som man e =)
Så nu ska jag spela..



Begravningen i tisdags var förresten väldigt fin.. Mycket folk, mycket blommor och massa tårar.
Shises.. så jobbigt det var att se föräldrarna, flickvännen och alla nära..
Tankarna flög hela tiden iväg på hur dem måste ha det nu..
Hur hade man själv haft det? Hur hade man tacklat allting?
Det går egentligen inte att föreställa sig för det e så sjukt hemskt..

*DH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback