Ny vecka

Har precis sett klart filmen "Perfekt romance" och mina gullungar ligger och sover...
Den ena i soffan och den andra på golvet..
I förmiddags var vi och hälsade på på ett dagis som vi vill få in Felizia på, men det känns rätt omöjligt =((

Helgen har varit lugn.. 
I fredags var Pontus ute och svirade med gänget, och jag tog det lugnt..
I lördes skulle jag och Gabs ut, men det slutade med filmkväll för mig, Pontus, Johan och Sara..
Igår kollade jag, Felizia och pappa på Saras sista match i Nils Holgersson cupen...
Efter det lämnade dem mig och snuttan hos Pontus föräldrar..
Vi stannade till kvällen och när vi kom hem letade jag jobb ända till 1 inatt..
Tiden gick fort, var helt slut i ögonen sen!

Får snart dra ihop tjejgänget och festa!! Känns som det e på tiden..

Ikväll ska Pontus träna och jag ska va för mig själv hoppas jag =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback