Måndag förmiddag

Gomorron..
Blev väckt vid 9-tiden av tanten på Glasögonmagasinet..
Ska tillbaka dit idag för att kolla av så allt går bra med linserna, och hon skulle säga att jag fick en ny tid i eftermiddag istället för 12.20..
Men lagom drygt att bli väckt på det sättet när Felizia fortfarande sov.. (tror jag) hehe man vet aldrig med henne =)

Annars har vi inga större planer för idag, mer än träning ikväll..

Nu står min lilla snuttis och drar i tvätten på tvättstället, inget ovanligt..
Min bejb sover fortfarande, tyckte han förtjänade det idag efter att ha haft en tuff helg..

Sitter och funderar lite över begravningen.. Tror nästan  jag ska gå dit där, känns som det..
Fast jag hatar allt som har med det att göra egentligen..

Längtar till imorgon, men lite nervös är jag allt.. Vill bara att det ska va över =))
Ångest är cupen på söndag, vill sååå gärna vara med men man måste vänta och träna i 2-3 veckor sen..
Men jag ska fråga doktorn iaf...

Ha det bra så länge, tänkte sticka och handla lite bullar nu!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback