Hemsk dröm

Imorse när jag vaknade önskade jag att den inte var sann, men dessvärre är den ju det..
Drömmen om begravningen, att du är borta..
Det är sant.. och jag kan inte fatta det!! Varför?
Jag kan inte förstå att du inte längre finns med oss här på jorden, att du aldrig mer kommer kunna finnas här hos oss och hos din familj och flickvän..
Sist vi sågs var för någon månad sedan i Videobutiken..
Pratade lite för det var så längesen sist..
Du var så glad som alltid..
Tänker på dig, tänker på din familj och flickvän som måste kämpa vidare utan dig..
Har en stor klump i magen och tårarna täcker mina ögon.
Du var för ung för att försvinna nu.
Varför fick du inte en andra chans? Varför?
Vem bestämde ditt öde?
Vad hände egentligen den där kvällen?

Jag hoppas du har det underbart där du är nu och att du vakar över dina nära och kära..
Tänker på er alla.

Rest In Peace
****D. H****
[Det skulle inte ha varit din tur nu]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback