God morgon

Gick nästan precis upp..
Har varit vaken flera gånger inatt... Först vid 1 när Pontus kom hem och vi hann inte somna innan Felizia vaknade halv 3 och var vaken till typ halv 4.. Då var jag inte så trött men imorse var jag..
Tur Pontus tog henne så jag fick sovit till kvart över 11 iaf.. Ska nog inte klaga, I guess =))

Idag blir det kanske stan med Alex och Ljung, de ska bara sälja sin soffa nu kl 12..
Pontus vilar lite nu eftersom han var uppe imorse.. Det förtjänar han..

Ikväll ska Pontus spela Korpen match, innan det kommer kanske Lena och Per hit..

Min sockertopp är för söt.. Han sa att jag fick välja vad jag ville bara för han spelade poker med kompisarna igår.. Men han kom själv på att han e min slav hela dagen idag =) Som han ska få jobba.... :P

Puss så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback