Förmiddag..

Vaknade vid 9 idag men jag lyckades somna om till närmre 10.. Vet inte om Felizia var vaken eller inte bredvid mig hehehe...
Har precis käkat lite frukost och nu slappar jag här..
Felizia går i sin gåstol och min kära sambo är på jobb.. Stackare..

Har inga planer för idag, så vi får se vad som händer... =)
 
På tisdag ska jag opereras, lite nervös faktiskt, för jag har aldrig blivit opererad förr...
Men det ska nog gå bra..
Det är något jag verkligen vill så =)

Sen ska det bli skit skoj i sommar när vi ska se Justin Timberlake!!
Häftigt!!

Ha det bra så länge..


*Tänker på dig Daniel* 
R.I.P!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är det för operation?

2007-02-11 @ 14:16:12
Postat av: Emelie

Vad är det för operation?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback