Alla hjärtans dag

Gomorron allihopa!!
Alla hjärtans dag idag, och det är en dag jag ser framemot så väldigt mycket för jag älskar allt som har med hjärtan att göra..
Men nu är den här och jag har inte ens köpt en present till min älskade..

Sitter här med en dunkande smärta i huvudet och öronen =( Opererades igår ju så..
Sjukt ont gjorde det när bedövningen började släppa och det gör fortfarande ont..
Får leva på Alvedon som knappt hjälper..

Jag var på sjukhuset kl 8.30 igår morse och kom in i operationssalen vid 10.. Det var megaskönt för jag kände absolut ingenting och när vaknade upp efteråt mådde jag bra.. Vid halv 12 var det klart och jag kördes in på rummet igen..
Låg och läste massa tidningar och sov en hel del.. Helt underbar miljö!!
Vid kvart i 3 kom min älskling och vi fick vänta en stund på doktorn innan vi kunde åka..
Åkte hem till hans föräldrar där snuttan var. jag hade skit ont och vi åkte hem vid halv 6..
Väl hemma fick älsklingen ta hand om Felizia och sen vid 8 tiden började det blöda från såren, så Sara körde mig till Vårdcentralen.. De la om bandagen men allt var bra sa tanten där..
Det har varit drygt att sova inatt, bara ligga på rygg =(
Och sen vaknade Felizia vid halv 7, henne kan jag inte amma från på fredag/lördag, och hon tog inte vällingen, så Pontus fick ge henne gröt..

Här sitter jag nu och det känns som man bara vill ligga ner och vila.. Men nu sover Pontus, så jag får försöka lite senare =)) Snart dax för frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback