Work, work

Goddagens..
Sitter vid Pontus totalt utflippade tangentborg... =S
Inte mkt funkar känns det som..

Nannisen sover nu och Bebisen jobbar..
Jag tänkte lägga mig  nu snart..
Trötter..

Idag har jag jobbat sen gick jag till dagiset där Pontus och Felizia redan var..
När jag kom satt de och åt frukt och förberedde för utgång hehe..
Felizia är så social och vill gärna gå till Bitte som skolar in henne - det är så skönt att det funkar =)
Efter dagis gick vi hem och åt lunch sen vilade Pontus inför sitt jobb.
Mamma kom till mig vid halv 4 och hjälpte till att sätta upp julgardiner som hon köpt med sig.
Blev supermysigt =P

image68

Vid 7 tiden åkte jag och snuttan till Lena och Pilla och käkade lite lussebullar och så..
Gick hit till Pontus nu vid halv 10 tiden.

Imorgon blir det jobb, inskolning och sen ridning på kvällen.. 
Efter det är det ju IDOL final..
Var sugen på att se den Live men det blidde icke så... 
En annan gång kanske =)

Tänkte lägga inlite foto från i tisdags när vi bakade, men det verkar inte funka =(


Nu ska jag nanna, godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Lena

Så fint det blev, riktigt söta gardiner. Så nu väntar vi bara på att tomten skall komma...hahaha

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback