Söndag

Goddagens!
Har jobbat mitt första pass idag..
Jag är hos pappa nu och slappar lite i väntan på att börja jobba kl halv 12 igen..
Är såå trött i huvudet, längtar till jag kommer hem sen och får vila..
Det blir dock inte långvarigt för julshowen börjar 5.. *längtar* =)

Imorgon ska Felizia gå på dagis hela dagen, för första gången..
Denna veckan har hon iofs varit där själv, men "bara" mellan halv 10 och 2, imorgon blir det från 7.00..
Jag kommer dö som ska cykla på "fel håll" och lämna henne, sen cykla heela vägen till jobb i denna kylan..
Dessutom måste jag gå upp supertidigt för att göra vid oss båda..
Och Felizia är inte den lättaste att få upp på morgnarna - Pontus fick knappt upp henne vid HALV 9 denna veckan!! haha.
Aja =)

Nu kom pappsi, så vi ska väl hämta min cykel hos Pontus nu snart..

PS. Ska försöka lägga upp Lucia bilder snarast =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback