Snuttan <3

Stackars älskade snutta.
Igår hade hon hög feber och var riktigt förkyld och krasslig..
Hon fick stanna hemma med Pontus från mammas kalas, jag gick själv..
Idag vaknade hon och hostade massa, halsen var jätte rosslig och hon var helt slö.
Vi ska til Vårdcentralen med henne 11.30..
Anar att det kan vara halsfluss..
Håller tummarna för att vi e friska på måndag - julafton iaf..

Julafton kommer bli kanon, ska fira i en stuga i skogen, ska bada i uppvärmd "tunna" som står i trädgården, sen ska vi basta och sen bli det mys med mat och tomte där inne..
Juldagen firas hos Lena och Per, och det blir mat och julklappsspel.
Har aldrig spelat det, men hört att det ska vara roligt så det ska bli skit skoj =)



Mysigt litet kalas hos mamma igår.
Grattis mamma i efter skott =)

Nu sitter jag hos pappa, har precis jobbat.
Ska fika med honom sen kör jag och hämtar mina bebisar (hihi) så kör vi till VC..

Ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå inte ska hon va sjuk nu till jul =(

2007-12-21 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback