Ny vecka!

Då var helgen avklarad och man är ett helt år äldre =P
Faktiskt en aning ångest..
Vill inte bli äldre nu..

I lördes var det kalas hos pappa och det var mysigt..
Saknades dock en person..

Igår var det tävling med älsklingen Carnita på dagen och jag kom tyvärr bara 5:a..
Är väldigt besviken för jag vet att det kunde gått så mkt bättre..
Skritten och traven var bra men det föll i galoppen..
Svårt att blicka framåt, men jag antar att jag måste.. hehe
Saknar redan min snuttis.
Hon är så goo.

På kvällen kom Pontus och hans familj och kalasade lite =)
Mys mys..

Idag vaknade jag upp och hade så ont i halsen, var täppt i näsan och kände mig allmänt krass..
Stack och jobbade och tanken var att Felizia skulle skolas in på dagis idag, men både hon och Pontus var också dåliga när de vaknade =(
Vill inte smitta de på dagis det första man gör..
Så vi får avvakta =(

Jag ska till tandläkaren om en halvtimme och jag vill INTE!!!
Har antagligen ett nytt hål i en tand och jag vill slippa rotfylla den..
Är precis klar med rotfyllningen i min förra tand och fy för, det vill jag inte göra om!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för jättegod mat och tårta, mycket trevlig kväll...Hur känns det i ryggen idag??? Blev det värme och gel innan du somnade.???

kram

Postat av: Emelie

Så du har fyllt år?
Uppfattade bara det som att Sara fyllde år.
Grattis i såfall =)

2007-12-03 @ 18:46:08
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Postat av: Ägaren

Tack själv Lena! bra presenter!
Emelie - ja hehe.. Vi fyller ganska tätt :D

2007-12-03 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback