Nära

Har varit nära att krocka två gånger idag..
Först när jag körde hem från jobb vid 1 tiden.
En knast som blinkar att han ska svänga, men som sedan byter körfält och kör rakt fram - precis när jag svänger..

Den andra gången var nu när jag skulle hem från OK.
Jag har grönt och ska svänga vänster - väntar först på att alla andra ska köra, när den sen är min tur har vi fått rött och de andra grönt..
Så precis när jag ska svänga (står mitt i gatan) har en bil som fått grönt, börjat köra och har NOLL respekt.
Svårt att låta mig svänga först och SEN börja gasa FAST jag hunnit få rött och han grönt?! =S

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej...herregud, var rädd om dig. Där ser man att vissa ska f-n inte ha körkort, de skulle kanske behöva ta nya körlektioner, och då hade de aldrig klarat sig eller hur?
Skönt att ingeting hände dig.

Många kramar på dig, pussa lillan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback