Mysig dag

Goder kvällens..
Sitter och lyssnar på E.M.D´s låt "All for Love", den e bra men jag älskar ju ballader så.. =)
De uppträder på Välgörenhetsgalan ikväll kl 20.00 så kika på det vet ja!

Idag har jag och Jennie gått i stan, köpte en tröja till imorron, sen fikade vi och solade efter det.
Ett bra solarie för man svettades inte - mindre kul att jag låg och frös hehe..
Har tänkt sola imorgon igen så jag kanske får liite färg iaf..

Under tiden jag var i stan har snuttisen varit hos Lena och Per, hon är fortfarande där för Pontus spelar cup och jag väntar på att få håret färgat..
Har varit här sen typ 4 tiden men Sara har klippt Gervald och nu fixar hon Emmas hår.
Måste ringa svärmor och meddela hehe..



Imorgon är det nyår och det har jag längtat efter såå länge..
Tror det är för att jag är så sugen på att gå ut och festa, har inte hänt på läänge nu ju hehe..
Så imorgon blir det först middag med Jennie och Jonte, ska bli mysigt..
Sen är det nog fest på KB och efter det utgång, I hope...!!!!
Jag vill iaf..
Hoppas ingen tänker förstöra min nyår imorgon iaf - för då jävlar..



Ska ringa Lena nu och förhoppningsvis färga och klippa mitt hår nu vilken minut som.
Tur man har en som gör det när man än önskar =p

Åhh, lyssnar förresten på Måns nu med "Brother oh Brother", svinbra!

Miss my babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback