Mysig dag!!! <3 och Dagis

Dagen igår var så underbar!
Först jobbade jag mellan 7 och halv 10, sen åkte jag hem och fixade till mig lite..
Pontus och Felizia hade redan åkt till stan, så jag skyndade mig och mötte upp dem på Gustav vid 11 tiden..
Vi gick längs gågatan mot Triangeln men vände ganska snart och gick upp mot Gustav igen..
Mötte Pilla och hennes kompisar så hon fick sagt hej till Nannis, sen gick vi in på HM och vidare där..
Allting var så mysigt.
Mysig stämning och skönt väder - solen sken för en gångs skull..
När Felizia hade somnat bjöd jag Pontus på mat inne i Saluhallen.
Massvis med restauranger där - ett trevligt ställe =)
Jag åt svingod pasta med pestosås och parmesan medan Hjärtat tog Nudlar, kyckling och räkor.
*mums*
Efter det traskade vi vidare till Lagerhaus och Indiska - jag ville hitta lite mer julpynt men fastnade inte för ngnting så vi åkte hem vid 2 tiden igen..
Väl hemma löste vi lite korsord och slappade lite, innan det var dax att ta fram mitt julpynt =)
Eftersom jag saknade lampor till stjärnorna gick vi till Konsum och handlade det - samtidigt som vi handlade ingreddienser till Lussebullar.. Älsklingen ville baka det, jätte skoj =)
Så vi julpyntade och bakade fram till 8 tiden..
Då fixade Pontus mackor med stekt ägg till oss, så vi åt det innan jag försökte natta Felizia..
Dröjde ända till 10-tiden innan den lilla damen ville somna *ggrrrr*
Men då gick jag och Älsklingen in och badade med tända ljus =)
Sen kikade vi lite på fotboll och Amerikas talangtävling innan det var dax för bingen.

Var bara tvungen att berätta om vår ÜBER mysiga dag =)

Baby och Felizia - you´re the best <3



Och nu har vår snutta varit på sitt dagis för första gången..
Det kändes skitbra där tyckte jag.
Hon som skolar in Felizia är min gamla dagislärare och hon är kanon!
När vi kom ropade alla barnen "heeeej Felizia" så snuttisen blev lite blyg hehe men det släppte sen.
Hon blev helt exalterad av alla leksaker och allting som fanns att göra där..
Och efter en stund började hon rita med några barn, och en tjej pussade henne på kinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback