Lördag

Goddagens!!
Sitter hos Pontus föräldrar och slappar lite..
Ska äta här vid fem tiden.
Har jobbat imorse, och ska jobba ikväll igen..



Igår red jag Nikki
http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=42944  och det gick bättre än förr..
Var så glad när jag kom hem sen =)
Red för Annika idag och det är hennes favorithäst ju så, lite press hade man på sig hehe..
Det var nog Pontus tur-puss som gav mig energi hehe..
Under tiden jag och Sara var i stallet var Pontus och Felizia hos pappa..
De hade cyklat och handlat mat inför kvällen, sen hjälptes de åt att fixa den.
Så mysigt..
Det blev god mat, äpplekaka och vanlijsås, sen lite gottis.
Helt perfekt.
Lite senare kom Saras pojkvän och vi spelade 7:an...
Vid 10 tiden cyklade min familj hem till mig..
En perfekt dag =)



Har glömt att berätta om Felizias lucia i torsdes..
Alla barnen på dagis gick lucia och var så söta..
Min snuttis blev lite rädd så Bitte, hennes inskolningslärare, fick hålla henne hehe..
Efteråt var det lite fika och så..
Våra familjer var på plats för att titta på Felizia - mamma, pappa, Sara, Lena, Per, Pilla, Pontus och jag =)



Imorgon ska jag jobba två pass..
På eftermiddagen ska jag till stallet och se Julshowen..
Ser mest framemot kadriljen  med vår personal från stallet..
Har tappat suget lite för fotbollen (fast det kanske ändras när gräset är grönt), men känner mycket för ridningen nu =)
Vill rida fler hästar och faktiskt träna seriöst inom dressyren...
Carnita, Majeur och Nikki...

Ska kila nu!
Ha det göttit för det ska jag!! =)

Puss och kram på er.
Hej hej.

Kommentarer
Postat av: hällbom

:)

Postat av: Jenny

Vill ju se bilder från Lucian =)

2007-12-15 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback