Liten jul-summering

Goddagens!!
Julen har varit underbar och jag har spenderat den med dem jag älskar mest.
Mina familjer och släktingar.
Saknades bara alla mina vänner, men jag tänker på er med =)



Allt började den 20 dec när mamma fyllde år, blev ett mysigt litet kalas...
Pontus och Felizia var dock inte där, Felizia hade nyss blivit sjuk.

22 dec bakade hela familjen Månsson massa gott julgodis hos dem.:
Jättemysigt med mat, dryck, bak och spel.

23 dec fyllde morfar år och vi firade hemma hos honom.. Nu mådde Felizia bättre och kunde följa med =)
Vi stannade inte så länge, för Pontus kände av massa allergi. På kvällen blev det kaffe och fotboll hos pappa. Mys!

24 dec var vi i stugan i Sövde.. God mat, dryck, tomte, julklappsutdelning, bad i tunnan, bastubad m.m... Hel najs kväll =)

25 dec firade vi jul hos Pontus familj med en del av hans släkt. Det blev också massa god mat och dryck, julklapputdelning, julklappsspelet m.m.. Också jättemysigt!!

26 dec  (idag) blev vi bjudna på middag hos mamma.. Efter det åt vi varma päron med choklad.. Mums..

TACK alla söta människor jag har i mitt liv! Min jul har varit helt underbar och det hade den aldrig blivit utan er!



Måste skynda till bussen, blir inget jobb imorgon heller- båten hade knappt passerare så nu ska jag hem till Pontus och snuttan!!

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback