Grattis Marie

Åhh jag tyckte nog faktiskt att Marie skulle vinna även om det egentligen inte spelade mig någon större roll..
Tv 4 lurade henne genom att ta bort det första "ooahh" i vinnarlåten..
Jag blev faktiskt tårögd när jag sen märkte att Marie vann. Jag var glad för att hon var glad.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2007/article1423597.ab

Som en tjej skrev i Sydsvenskan idag "Nu fick Idol 2 vinnare. Hade Amanda vunnit hade det bara blivit en."
Och det stämmer.
Amanda är en vinnare ändå. Jag tror skivbolagen jagar henne redan.
Hon är egen. Hon är unik.
Tycker bara hennes hesa röst är lite för jobbig att lyssna på hela tiden, så nja, hade nog inte köpt en cd-skiva med henne.
Däremot en cd-singel om hon gett ut låten "No one" i sin version.

Marie hade jag nog kunnat köpa en skiva med.
För mig är hon lika grym som Celine Dion, Mariah Carey och de stora, etablerade artisterna.
Jag älskar ballader och det är nog därför jag fastnat för Marie.
Hennes fina, ljuva, klara röst.
Jo, för mig var det rätt vinnare i Idol igår.
Amanda kommer slå stort ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback