Förkylt..

Hmmm undrar vad som hände med min data..
Allting är meeega litet nu hahaha..
Ser knappt vad jag skriver här ju =S

Aja.

Dagen har varit mysig och slapp.

Ätit köööbemat med Pontus idag..
Snuttan sov under tiden..

Vi tänkte sola också, men det blev inget för där var inga lediga tider och vi orkade inte köra runt och leta..
Nu e snuttisen och bebisen hos Pontus..
Saknar er!

Saknar även min snuttis
http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=42954
I want you to be mine =)



Tandläkaren gick fort idag.
Blev en vanlig undersökning och JA ,jag måste införskaffa fluor, munskölj, fluor-tuggummi och allt vad det heter..
Jag måste KÄMPA som min tandläkare sa haha..
De e så snälla och roliga..
Vi kom överens om att jag e stammis där asså..
Är väl hos tandläkaren i snitt 1 gång/2-3 månad haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback