Felizia är sjuk

När jag var på väg hem från jobb idag ringde de från dagiset..
De bad mig komma och hämta Felizia för hennes mage var jätte dålig..

Hon var jättegnällig redan igår natt, och igår hade hon inte ätit och sovit så bra på dagis..
Idag hade hon bara ätit ett litet knäckebröd där..

Jag hämtade henne vid 10 tiden och alla barnen var så söta när vi skulle gå..
De sjöng "God Jul Felizia" i kör hehe.. Och de kramade henne innan vi skulle gå =)
T.o.m ett barn som kan vara rätt taskig mot andra stod och kramade henne flera gånger..
Då blir man glad och vet att Felizia har det bra på dagis, trots oron man har som förälder =D

När vi gick hem somnade Felizia direkt och hon sover fortfarande..
Stackars liten..

Har köpt hem lite morotspuréer och äppledryck.
Har ni något tips på vad som kan vara bra mot magsjuka?

Läste precis din blogg Emelie (Nellie)..
Tycker så synd om dig som
åkt på influensan..
Jag minns när jag var magsjuk förra året och det är nog något av det värsta jag varit med om..
Hoppas du blir bättre snart!!!



Lite tråkigt att hon blev sjuk nu lagom till alla kalas och till julen..
Vi har ett fullspäckat schema de närmsta dagarna..

19/ 12 Kalas för My
20/12 Kalas för Mamma
22/12 Julbak hos Lena och Per
23/12 Kalas hos morfar
24/12 Julafton med mina föräldrar
25/12 Julafton med Pontus föräldrar
26/12 Julmiddag hos mamma

Vi får väl se hur allt blir, men jag hoppas innerligt att vi slipper bli smittade av Felizia!






Nu ska jag läsa min nya Solo tidning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback