Wow...

Helloj!!
Hoppas allt är bra med er alla...
Dagen igår var nästan kanon... =)
Började med frukost hos Nalex med Jennie och min ängel!
Mysigt och gott =)
Började ladda inför dagen..
Sen åkte Nalex, jag och Felizia till stan vid halv 1..
Mötte upp Nalin där och vandrade runt..
Sjukt varmt!!
Efter en stund kom Ljung och joinade oss lite..
Men han skulle vidare och möta Game, så han gick efter ett litet tag..
Vem tror ni är det första han stöter på på gågatan?
Jo Danny så klart.. *fusk*
Jag och Nalin gick runt, runt och letade - utan större framgång..
Vid 3 mötte vi upp farmor och faster, så de tog Felizia...
*mamma saknar dig älskling*
Jag och Nalin gick tillbaka till Stortorget där Nalex passade bordet..
Vi satt och drack och njöt (?) av solen (snarare svettades ihjäl.......!)
Men mysigt ändå! =)
Vid halv 5 tiden kom Ljung och Game och höll oss sällskap..
Snackade litta skit och väntade på att klockan skulle slå 7 =P
Hoppades att artisterna skulle ha genrep men det var bara några få som hade det..
När Nalin sen blev rastlös hängde jag med henne och vandrade runt lite, jag handlade en vegi-kebab, jättegod!, och Nalin handlade en ballong som föreställde en champange-flaska..Den klädde vi med Felizias t-shirt som jag hade skrivit på..
Megafin!! :D haha..
Vi vandrade tillbaka till de andra och mötte upp Jennie..
Sen satt vi bara och snackade och tog det lugnt till NRJ började!!
Under tiden hann mamma, pappa, Maria, Josse och Sofie komma förbi oss =)
Tyvärr började det regna ungefär samtidigt som musiken drog igång, men vi överlevde..
Danny var väl 3dje eller 4de som uppträdde, fram tills dess var det segt..
"Play it  for the girls" och "Tokyo" sjöng han, jag skulle vilja höra "If only you" och "Stay"..
Efter sötnosens uppträde stack jag Nalin och Nalex bakom scenen för att se om han kom, så man kunde få 2 ord med honom...
Gabbi och Olas syster (vet inte namn...?) hängde med dit, och de var skitballa :D
Olas syster pushade på som tusan haha, men jag fegade :D
Men såå tillsluuuut kom sötaste sötaste pojken... 

image43

Jag stack in huvudet bakom skynket och han kände igen mig och vi började prata *puh*..
Ville ha en kram, men gallert var i vägen så det blev 2 klappar på kinden..
Men vi sa att vi sågs ute sen..
Sagt och gjort, Nalin, Nalex och jag hoppade in i Nalins bil och körde fort, fort hem till mig först så jag kunde byta om, sen hem till Nalin så hon kunde hämta kläder och skor och seen vidare till Nalex för att göra vid oss..
Regnet hade pajat oss totalt hehe..
Hemma hos Nalex var det full pokerkväll för grabbarna.. Och ett djäääävla klagande på att vi dränkte lägenheten i hårspray haha..
Efter en del om och men var vi ÄNTLIGEN klart och vid kvart i 11 begav vi oss till Swing Inn..
Jag tvekade om D verkligen skulle vara där, men i VIP-rummet satt han minsann..
Dock med sin flickvän men men...
Vi blev lite knäckta av att inte ha tillgång till VIP rummet men som tur var kom D ut (sjääälv) efter en stund..
Han snackade lite med programledarna för NRJ innan jag gick fram..
*kram kram* sen pratade vi, och han presenterade sig för Nalex och Nalin.. så gulligt hehe...
Precis som de inte visste vem han var =)
Men men..
När han sen gick började vi prata med DJn för NRJ. Minns dock inte namnet *sorry*...
Tråkigt du inte kunde ta in oss VIP *grr* hehe..
Ajaaa....
Lyckad kväll!! =)

HET HETARE DANNY

image44



image46
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback