Söndag

Hallå alla sötnosar!
Idag sov jag till 10 när söta Jennie ringde och väckte mig =P
Gick upp och började tvätta och så..
Dutti flikka :D
Slappade framför datan (ovanligt!!)..
I wait 4 U =)
Sen blev jag sugen på att sola och gick iväg mot tha town, men såklart hade inget solarie öppet just då..
Men jag fick en 45 minuters promenad iaf, INTE LIKT mig.
Det var skönt iaf :D

Vid 3 hämtade vi snuttisen sen åkte La Familia på kalas hos min kusins barn i Sövde..
Mysigt, god smörgåstårta och våfflor efter det..
Det är sällan jag får smörgåstårta nu för tiden, gör det aldrig hemma och borta är det typ alltid kött i alla.
*tvi*
Jag hoppar hellre över maten än att äta upp andra varelser av kött och blod.
Kalaset gick bra, men nu ligger min älskling och sover med feber =(
Stackars dig!! Hoppas du mår bättre imorgon...

Ah gud vad jag saknar n ä r h e t och m y s.
Someone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback