Onsdag 00.44

Tjenixen allihopa!
Mår faktiskt lite bättre idag, själsligt iaf..
Solade lite i parken utanför mig innan idag, sen gick jag in och fixade lite mat.
Då kom P och snuttan på lunch. Felizia sov dock i närmre 2 timmar när hon var här..
De stack vid halv 6 igen och då la jag mig på soffan, somnade mellan halv 7 och 8..
När jag vaknade var jag helt seg och hade ont i huvudet..
Gabbi ringde vid kvart i 10 och kom förbi.. Vi körde inom Konsum så jag fick handlat choklad.
Har haft ett sånt suug hela kvällen, men inte orkat gå... *lat, ja vet* hehe..
Nu kränger jag mitt tredje plopp - dubbel. Snacka om galen.
Ska snart dricka mjölk, love it :D
Gabsan gick för en stund sen och själv ska jag lägga mig och läsa snart..
Ska till Folkets Park eller något sånt med min älskling och P imorgon.
Måste vara utvilad för man vet aldrig när snuttisen vaknar.
Miss her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback