Hemma

Tjena allihopa, då var man hemma igen..
Har haft det skönt i Blekinge sen torsdags =)
Vädert sabbade en del, och såklart var det s o l nu när vi åkte hem, vad annars liksom hehe..
Otur..
Men gud vilken vacker stad Karlskrona är! Väldigt mysig =)

Idag spelade Sara och jag match, mötte Klågerup.
Spelade på innermitt och min första halvlek var min bästa på hela detta året =) Äntligen! =)
"Gjorde" ett mål också.. Eller ja, jag fick nog det iaf.. Det var hörna och jag nickade mot målet, så det tog någon annan sen in =)
Lite senare sköt jag ett långskott som gick in i mål, men domaren hade blåst frispark sekunden innan..
Å N G E S T!!!!
Domaren var störd. Jag kunde inte röra bollen från jag fick frispark mot mig typ. *gah*
Matchen slutade iaf 2-2..
Vi skulle nog vunnit, hade det mesta spelet, fast i andra halvlek vi var rätt trötta..

*saknar support och råd och tips om hur jag ska spela, vad jag gör bra eller ska förbättra....*



Nannisen somnade för en stund sen, hon var såå go!!
Har lagt sig mot allt här och legat och tittat upp i taket och smilat, medan jag har kliat henne på armar, ben, rygg och mage hehe.. Hon älskar det =) Tillslut gick vi in i sovrummet, eftersom hon inte hittade en skön sovställning i soffan. Jag la henne i sin säng och sjöng lite sen somnade hon själv. Så skönt.

Vi har myst lite, hon och jag - ätit pizza, gröt och sett Sommarkrysset =)
Danny uppträdde, kan inte bli bättre =)
Ser framemot slutet av aug, då han kommer hit. Tror ni man får sin en pling då? =p



För övrigt mår jag väl inte superbra. Skiiit ont i huvet, känns nästan som solsting från idag. Spelade match i stekande sol.
Allt annat runt omkring mig är väl inte heller toppen. Ganska långt ifrån.
Hoppas att allt löser sig för mig med en vacker dag.

"Sötnos. Du är ju toppen!" *tack* =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback