Fredag

Godkväll..
Sitter och glor på någon Elvis - dokumentär på tv. 30 år sedan han dog visst..
Idag har jag färgat mitt hår, så skönt,  nu e heela håret brunt iaf!
P klippte sig och det blev sött =)
Efter det väntade jag och snuttan när Sara var på jobb-intervju. 1 ½ timme, tog det!!
OMG!!!!!!!!!!!!
Det drygaste hehe..
När hon ÄNTLIGEN var klar lämnade jag henne hemma, sen åkte jag o snuttisen till P´s match mot Kvarnby.
Ingen kul halvlek jag såg iaf =( Och KALLT var det. Brr.
Sitter med långbyxor och långärmat nu, det var längesen sist...

Längtar till onsdag, har snackat lite med Piccaboo´s talesman och det låter p e r f e k t =D

Imorgon är det 25 års partaj!!
Många kompisar är ute idag med men jag sparar mig till imorgon :D

"Every step I take, every move I make - I´ll be missing you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback