Buller och bång!!

Hallå ja!
Gick upp 9 imorse för att möta Alex vid rondellen.. Sen promenerade vi bort till Ercans café..
Satt där och käkade frukost..
Vid 11 tiden gick vi igen.. Gick inom Triangeln, och sen gick vi hemåt...
När vi närmade oss Värnhem började det regna.. =(
Alex skulle handla på AG och jag hängde med, tur var väl det - min kyl ekade här hemma..
När vi var klarade regnade det ännu mer men vi konkade hem våra kassar i regnet ändå :D
Jag hann nästan hela vägen hem innan det började åska och mullra.. Tråkigt =((

Nu sitter jag här, sjukt trött..
Kom knappt upp imorse..
Jag sov skit dåligt inatt.. Låg och kollade på "Mannen som pratar med andar" igår och det berörde mig verkligen..
Det känns faktiskt som han menar allvar, annars har producenten lyckats lura mig ordentligt iaf..
Kunde iaf inte sova inatt och det var skit jobbigt... Var bara allmänt ledsen för allt e ganska jobbigt... =(
Men jag tar mig väl ur det förr eller senare - på ett eller annat vis..

Ikväll är det träning och imorgon är det match..
Undrar hur det går med tån =)
Känns mkt bättre nu iaf!
Bara ingen TRAMPAR på min fot, då kommer jag skriiiiiika..

Mmm, så så e det..
Det var väl allt för nu..

Ps. Proviva Vattenmelon/Tranbär är mega god :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback