Dag 4 natt

Tjohej allesammans..
Sitter här lite halvsnurrig och skriver, inbillar mig iofs att jag mår bra..
Har haft en superrolig kväll hos Alex med tjejmiddag och sexparty.
Tyvärr blev det mindre lyckat efter, jag drog till Privé och de andra till Slagt, men alla åkte vidare typ nu.
Jag ville bara hem. Saknas bara 2 saker, min NANNI och min ÄLSKLING!
Dem betyder allt för mig <3

Ahh hade lovat mig själv att fixa allt här hemma innan Pontus kommer hem, så det är en del över till imorgon.
Då är det tävling på stallet som jag med vill se, men jag vet inte om jag hinner:
Har en liten surprise för min älskling med ju som ska fixas hem + min kamera m.m som är hos Alex nu.

Ohh ja, jag saknar mina sockertoppar.. vad vore livet utan dem?
Fast vi hade så SJUKT kul hos Alex idag =)
Borde nästan lägga mig direkt.. Så spriten försvinner så fort som möjligt :) hehe..

Aja får spela klart stepen nu, vill ju ha det gjort till min käreste var hemma, men det ser dåligt ut =(



Glömde förresten skriva GRATTIS till min älskade Nanni igår. Hon blev 8 månader.
Stora flickan, tiden går.
Idag är det 1 april så det är fritt fram att luras =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback